چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

برندسازی در شبکه های اجتماعی

۴ بازديد

برندسازی در شبکه های اجتماعی * کسب و کار در شبکه های اجتماعی * شرکت های طراحی وبسایت * طراحی وبسایت با وردپرس * طراحی وبسایت رایگان










در گذشته سازمان‌ها برای تبلیغ برند خود، آن‌ها را در روزنامه‌ها، خبرنامه‌ها، مجلات و تراکت‌ها چاپ می‌کردند. با پدید آمدن شبکه‌های اجتماعی (به ویژه فیس‌بوک) توجه سازمان‌ها به این رسانه‌ها به عنوان ابزاری قدرتمند برای بازاریابی، جلب شد. اکنون آن‌ها می‌توانستند از روش مدرن‌تر و مؤترتری برای ارتباط با مشتری استفاده کنند. از بزرگترین فرصت‌هایی که شبکه های اجتماعی برای کسب‌وکارها ایجاد کرده است، امکان شناسایی برند به مشتری و برقراری ارتباط بین آن دو است؛ اما اگر با شبکه های اجتماعی سروکار داشته باشید، متوجه می‌شوید که مدیریت تصویر برند در پلتفرم‌های متفاوت، کاری سخت و چالش‌برانگیز است.

 

09915957342

 

www.sarzaminhooshmand.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.